wtorek, 3 czerwca 2014

Były kosmetyki, będą smakołyki. Reorganizacja i przebranżowienie tematyki bloga.

Witajcie po tak długiej przerwie, że aż wstyd.

Czy mam coś na swoje usprawiedliwienie?
Mam. Miłość po prostu i na początku mała a potem duża i cudowna rewolucja w życiu osobistym. Związku z tym, blog przejdzie metamorfozę i z dniem 1.06.2014 roku stanie się kulinarnym tygielkiem Pani Mikrobiolog i Pana Bibliotekarza.

Dlaczego spytacie? Już odpowiadam.

Poznałam cudownego mężczyznę, Drugą Połówkę pomarańczy czy jabłka (jak kto woli :) ) i po prostu się zakochałam. Blog poszedł w głęboką odstawkę. Przez ten rok odkryłam, że kręci mnie coś innego. Też polega na mieszaniu, ale tym razem w garnkach i w kuchni. Z miłości do Pana Bibliotekarza, i z miłości, czy też pasji do gotowania.  To, że teraz mam dla kogo i z kim sprawiło, że pichcenie ma swój złoty czas w moim, a raczej Naszym życiu. :) Karmiąc i gotując wyrażamy przecież swoje uczucia w piękny sposób. Zatem Pani Mikrobiolog i Pan Bibliotekarz tworzą zgrany duet w życiu i w kuchni. Gotują co im do głowy wpadnie lub ślina na kubki smakowe języka przyniesie. 

Lubimy poznawać nowe smaki i różne kuchnie również podczas wspólnych podróży po Polsce i Świecie. To połączenie naszych dwóch wspólnych pasji. Smaki i miejsca zapisujemy we wszystkich możliwych receptorach i w Naszej pamięci, próbując to często oddać w kadrach zdjęć i odtworzyć w domowej kuchni. 
Mamy nadzieję, że nasze mieszanie w garnkach Wam się spodoba i będziecie razem z Nami w nich wirtualnie czy też namacalnie mieszać.

Smacznie Pozdrawiamy,

Ania & Piotr


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Drukuj w PDF

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...